Thursday 18 May 2023

Gts کانادا



 Gts کانادا
شغل جدید به برنامه استعداد جهانی کانادا اضافه شدند
از آنجایی که در کانادا کمبود نیروی کاری بسیار شدید است و تعدا افراد بازنشسته روز به روز بیشتر می شود دولت کانادا برای رشد و توسعه اقتصادی اقدامات و روشهای هدفمندی را در نظر گرفته است. از نظر دولت کانادا مهاجرت نقش بسیار مهمی در تامین نیروی کاری مورد تقاضا و افزایش جمعیت کانادا دارد.
 
شرایط اخذ ویزای تلنت کانادا
در 22 دسامبر اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا لیست مشاغل مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی را منتشر کرد و طی آن 5 شغل جدید را به این لیست اضافه کرد.
اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا یک سازمان دولتی است که یه دنبال حمایت از نیروهای کاری است و بر همه امور مهاجرتی نظارت می کند از جمله ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA و نظارت بر برنامه استعداد جهانی و اجازه کار که به کارفرمایان کانادایی این امکان را می‌دهد تا نیروی کار خارجی در حوزه‌های مربوط به تکنولوژی را در یک پروسه سریع استخدام کنند. لیست شرکت های گروه اول برنامه گلوبال تلنت کانادا را ببینید.

براساس برنامه استعداد جهانی کارفرمایانی که می خواهند نیروهای کاری ماهر خارجی را برای یکی از 17 شغل مورد تقاضا استخدام کنند می توانند درخواست خود را ثبت کرده و ورک پرمیت را دریافت کنند. برنامه استعداد جهانی به دنبال این است که به صورت استاندارد همه درخواست های ورک پرمیت در مدت زمان دو هفته بررسی و تایید شود. 

 

مشاغل جدید مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی

12 شغل جزء مشاغل مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی بود که در حال حاضر پنج شغل جدید هم به این مشاغل اضافه شده است. این مشاغل شامل: مهندسی عمران کد ناک 21300
 مهندسی معدن کد ناک 21330 
 مهندسی هوا فضا کد ناک 21390
 مهندسی برق و الکترونیک کد ناک 21310

 مهندسی
 کامپیوتر به جز مهندسان نرم افزار و طراحان کد ناک 21311

No comments:

Post a Comment