Thursday 18 May 2023

اکسپرس اینتری بدون سابقه کار



 اکسپرس اینتری بدون سابقه کار

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد برگزار شد و مهاجرت ثبت نام شده دعوتنامه دریافت کردند. این افراد دارای سابقه کار بودند. آیا بدون سابقه کار امکان اقدام برای اکسپرس اینتری هست؟ در این متن توضیح می دهیم.

 

برنامه استانی کانادا بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد

استان بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد در آخرین قرعه کشی از طریق برنامه مهاجرت استانی برای مهاجران دعوتنامه صادر کردند. 
مهاجرت یک مسئولیت مشترک بین دولت و استانهای کانادا است و استانها از طریق برنامه مهاجرت استانی، مهاجرانی که مناسب بازارهای کاری استان هستند را انتخاب می کنند. 
استانها از طریق برنامه مهاجرت استانی، مهاجرانی که باعث رشد و توسعه اقتصادی استان ها می شوند را انتخاب می کنند و این مهاجران به راحتی وارد بازار کار شده و در استان مورد نظر مستقر می شوند. 
مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند شانس آنها برای دریافت دعوتنامه قبولی از اداره مهاجرت کانادا بیشتر می شود. زیرا با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی به صورت خودکار 600 امتیاز اضافی به مهاجران داده می شود. 
مهاجرانی که امتیاز بالاتری دارند در قرعه کشی های اکسپرس اینتری دعوتنامه قبولی را دریافت می کنند. 
براساس سطوح مهاجرتی 2023-2025 برنامه مهاجرت استانی تعداد زیادی از مهاجران را در سال 2023 می پذیرد. در سال 2023 حدود 105.000 مهاجر از طریق برنامه مهاجرت استانی پذیرفته می شوند و تا سال 2025 این تعداد به 117.000 نفر می رسد. 

No comments:

Post a Comment