Thursday 18 May 2023

کاهش هزینه تحصیل در کانادا



 کاهش هزینه تحصیل در کانادا

کانادا بهترین مقصد تحصیلی در خارج از کشور در بین دانشجویان بین المللی است. تعداد زیادی از دانشجویان به دلیل سطح بالای آموزشی و امکان دریافت اقامت دائم ترجیح می‌دهند در کانادا تحصیل کنند. اما هزینه تحصیل با توجه به افزایش نرخ دلار برای خانواده ها مشکل ساز شده که در ادامه راهکار کاهش هزینه تحصیل در کانادا را توضیح می دهیم.

خبر خوب اینکه،از تاریخ 12 نوامبر 2022 دانشجویان خارجی که در کانادا ویزای تحصیلی معتبر دارند می توانند به صورت نامحدود در زمان تحصیل کار کنند. 

 

بهترین مشاغل برای دانشجویان خارجی در کانادا

کار دانشجویی در محوطه دانشگاه به عنوان دستیار آموزشی با میانگین دستمزد 23 دلار در کانادا در ساعت
ساده‌ترین راه برای کار پاره وقت در کانادا، جستجوی کار در دانشگاه است. از طریق این شغل دانشجویان می توانند تجربه تدریس بدست آورند به ویژه دانشجویانی که می خواهند شغلی در دانشگاه داشته باشند. دانشجویان از طریق این شغل علاوه بر اینکه درآمد عالی کسب می کنند می توانند با یک استاد همکاری کنند. برای این مشاغل آموزشی دانشجویان باید در دانشگاه یا کالج کار کنند و همین موضوع باعث کاهش زمان رفت و آمد دانشجویان و هزینه های سفر آنها می شود. جهت پیدا کردن این کارها باید در وب سایت دانشگاه بخش Summer/Part-Time Jobs را جستجو کنید.

سرور، پیشخدمت یا متصدی بار در رستوران‌ها با میانگین دستمزد 16 دلار کانادا در ساعت
آنچه که این شغل را جذاب میکند فقط یک چیز است: انعام. طبق رسم کانادایی ها شما به عنوان یک پیشخدمت، در صورتی که کار خود را به خوبی انجام دهید انعام می گیرید. نرخ استاندارد انعام قبل از کسر مالیات بین 15 تا 18 درصد است یعنی دانشجویانی که چند ساعت در هفته کار می کنند با انعام 200 تا 400 دلار درآمد اضافی دارند اما درآمد این افراد بسیار بیشتر است. ساعت کاری این شغل میتواند انعطاف پذیر باشد، که این بستگی به آن رستوان دارد. 

No comments:

Post a Comment