Thursday 18 May 2023

پاسپورت گرانادا

پاسپورت گرانادا
یکی از برنامه هایی که برای اخذ پاسپورت دوم میان ایرانیان محبوب و قابل دسترس می باشد، برنامه پاسپورت گرانادا می باشد. شما با اخذ این پاسپورت معتبر می توانید به راحتی به 135 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید و در کشور های حوضه شینگن و اتحادیه اروپا حساب بانکی بین المللی افتتاح نماید. همچنین مدت زمان کم برای اخذ و عدم حضور در کشور گرانادا برای دریافت پاسپورت این کشور از مزایای مهم این پاسپورت می باشد.

 



مهاجرت به کشور گرانادا

اگر شما نیز به دنبال راهی برای سفر آسوده و بدون ویزا به کشورهای مهم دنیا از جمله اروپا هستید، پاسپورت گرانادا می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. چراکه برنامه پاسپورت گرانادا، مانند برنامه های دیگر پاسپورت دوم دارای پیچیدگی نمی باشد و از همه مهم تر جزو معدود برنامه هایی می باشد که برای ایرانیان باز می باشد و می تواند یک مدرک کارآمد و ارزشمند برای ایرانیان با توجه به محدودیت های سفری موجود باشد.

 

گرانادا کجاست

گرنادا از کشور های حوضه کارائیب می باشد. جزیره ای در شرق دریای کارائیب و نزدیک آمریکا که در گذشته مستعمره انگلستان بوده است و از همین جهت زبان اول در این کشور انگلیسی، و زبان دوم فرانسه می باشد. پایتخت این کشور شهر سنت جورجز می باشد. لازم به ذکر است که گرانادا عضو سازمان های بین المللی مهم ازجمله سازمان ملل و کشور های مشترک المنافع میباشد. گرانادا به کشور ادویه معروف می باشد و صادر کننده ادویه، زنجبیل و موز می باشد. این جزیره دارای آب هوای استوایی، جنگل های سرسبز و آبشار های بسیار زیبایی می باشد و می توان از آن به عنوان یک مقصد توریستی جذاب یاد کرد.

 

ویزای گرانادا

رتبه پاسپورت گرانادا در جهان 28 می باشد که قدرت پاسپورت گرانادا بالاتر از دیگر گزینه های پاسپورت دوم مانند ترکیه می باشد. همچنین  با داشتن این پاسپورت می توان بدون ویزا به 135 کشور دنیا از جمله کشور های حوضه شینگن و انگلستان سفر کرد. با توجه به اینکه گرانادا زیرمجموعه کشور بریتانیا می باشد، داشتن پاسپورت این کشور همانند داشتن پاسپورت انگلستان می باشد و خوشبختانه ایرانیان امکان اخذ پاسپورت گرانادا را دارند

No comments:

Post a Comment