Thursday 18 May 2023

تبدیل ویزای توریستی کانادا به کاری



 تبدیل ویزای توریستی کانادا به کاری

اگر فردی بخواهد برای مدت کمتر از شش ماه به کانادا برود باید ویزای اقامت موقت بگیرد. این نوع ویزا انواع مختلفی دارد. یکی از این ویزاها، ویزای توریستی کانادا یا مولتی است. ایرانیانی که قصد دریافت ورک پرمیت دارند ابتدا باید ویزای توریستی درخواست دهند.

 

ویزای توریستی کانادا چیست؟

ویزای توریستی کانادا یک ویزای اقامت موقت است که دارنده این ویزا می تواند برای گردشگری و تفریح یا بازدید از خانواده به کانادا برود. 
با ویزای توریستی کانادا  شما وارد یکی از فرودگاههای کانادا می شوید و از آنجا اجازه ورود به کانادا را می گیرید. افسران مرزی کانادا براساس مدارک و وضعیت شما اجازه ورود به کانادا را به شما می دهند. 
اگر شما قصد بازدید از کانادا را داشته باشید و افسر ویزا تشخیص دهد که شما برای سلامت و امنیت عمومی جامعه خطری دارید، یا قصدتان مغایر قوانین است نمی توانید وارد کانادا شوید.

 

آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا

بیشتر مسافران برای ورود به کانادا باید ویزای توریستی داشته باشند هر چند بعضی از مسافران مانند اروپایی ها فقط باید مجوز سفر الکترونیکی داشته باشند یا معاف از دریافت ویزا هستند و می توانند با پاسپورت بدون ویزا وارد کانادا شوند. 
مجوز الکترونیکی سفر به کانادا یا eTA چیست؟ بیشتر اتباع خارجی برای آنکه وارد کشور کانادا شوند باید ویزای معتبری داشته باشند. با این حال، شهروندان برخی از کشورها نیازی به دریافت ویزا ندارند. به این کشورها به اصطلاح “کشورهای معاف از ویزا” می‌گویند. دولت کانادا در سال 2016 شرط جدیدی را برای اتباع کشورهای معاف از ویزا جهت مسافرت هوایی و ورود به خاک این کشور معرفی کرد. در قانون جدید، این افراد باید از مجوز الکترونیکی سفر (eTA) برخوردار باشند. سیستم جدید درخواست مجوز ورود الکترونیکی (eta) ازتاریخ 29 سپتامبر 2016 برای مسافر‌انی که نیاز به گرفتن ویزا از کانادا ندارند، اجباری شد. این سیستم جدید برای اشخاصی اجباری شد  که شهروند کشور‌هایی هستند که نیاز به گرفتن مجوز ورود به خاک کانادا را ندارند. این مسافرین فقط در صورت ورود به کانادا از طریق مرز‌های هوایی باید مجوز ورود الکترونیکی(eta) را حداقل یک روز پیش از پرواز بگیرند.

No comments:

Post a Comment