Thursday 18 May 2023

لیست مشاغل اکسپرس اینتری کانادا 2023



 لیست مشاغل اکسپرس اینتری کانادا 2023

تغییرات عمده ای در برنامه اکسپرس اینتری از بهار 2023 در راه است!
اداره مهاجرت کانادا به دنبال این است که مهاجران برنامه اکسپرس اینتری را براساس ویژگی هایی مثل مدرک تحصیلی، تجربه کاری و مهارت در زبان انتخاب شوند و نه صرفا براساس امتیاز بالایی که در سیستم جامع امتیاز بندی گرفته اند.
 

نحوه انتخاب برای مشاغل مورد نیاز کانادا

تا به حال برنامه اکسپرس اینتری مهاجرانی که ویژگی های خاصی مثل مدارک تحصیلی دانشگاهی، تجربه کاری بیش از یکسال و مهارت در زبان انگلیسی و فرانسه دارند را انتخاب می کرد. 
اما، الان اداره مهاجرت کانادا مهاجران را براساس موارد بالا و برای رفع کمبود نیروی کاری و اینکه آیا فرد متقاضی به عنوان دانشجو یا نیروی کاری موقت خارجی در کانادا اقامت داشته، ارزیابی و انتخاب می کند.
برنامه اکسپرس اینتری سه برنامه نیروی کاری ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی و کلاس تجربه کار کانادایی را مدیریت می کند و نیروهای کاری ماهر از طریق این برنامه می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.  
مهاجرانی که از طریق این برنامه اقدام می کنند براساس سیستم جامع امتیاز بندی امتیاز می گیرند. افرادی که بالاترین امتیاز را دارند دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند. 
دولت کانادا نظرسنجی هایی از استان ها انجام داد، این نظر سنجی ها براساس موفقیت روش مورد استفاده برای تعیین میزان ظرفیت مهاجرتی که اهداف سالانه مهاجرتی کانادا را برای مدت سه سال تعیین می کند، انجام گردید.
نتایج این رایزنی ها هنوز مشخص نشده و آحرین نظرسنجی ها در 8 ژانویه 2023 انجام شد. اداره مهاجرت کانادا گفت، از فصل بهار 2023 قرعه کشی های هدفمند دوباره انجام می شود. بعد از تصمیم گیری در مورد شرایط برنامه ها، دعوتنامه های برنامه اکسپرس اینتری صادر می شود. 

No comments:

Post a Comment