Thursday 18 May 2023

بهترین استارتاپ های کانادا



 بهترین استارتاپ های کانادا

آیا می دانستید در حال حاضر تنها برنامه ای که با ایلتس 5 به اقامت دائم کانادا می رسد، استارتاپ کانادا است؟
 

برنامه استارتاپ ویزای کانادا و آینده آن در 2023

محبوبیت برنامه ویزای استارت آپ کانادا (برنامه SUV) با سرعتی در حال افزایش است که توسط اداره مهاجرت کانادا پیش بینی نمی شد. با توجه به محبوبیت برنامه استارت آپ کانادا تعداد متقاضیان آن به سرعت در حال افزایش است و طبیعتا سهمیه اولیه در نظر گرفته شده توسط اداره مهاجرت کانادا جوابگوی این تعدادمتقاضیان نیست.
در ابتدای راه اندازی برنامه استارت آپ ویزای کانادا در سال 2018، متقاضیان در بازه زمانی کوتاهی معادل با چند ماه به نتیجه می رسیدند و با اقامت دائم وارد کانادا می شدند و می توانستند برنامه استارت آپی خود را اجرا کنند اما از ابتدای سال 2020 با توجه به افزایش حجم متقاضیان، مدت زمان بررسی پرونده ها نیز افزایش یافت.
همانطور که می دانید هر شرکت استارت آپی باید در سریع ترین فرصت ممکن از زمان شروع راه اندازی شود در غیر اینصورت فناوری مربوط به آن استارت آپ به سرعت منسوخ می شود و عملا خاصیت استارت آپی خود را از دست می دهد و حتی ممکن است منجر به شکست پروژه نیز بشود. خبر خوب اینکه طبق مکاتبات موسسه مهاجرتی گنجی و اخباری که مستقیما برای موسسه ما ارسال شده این پیام به اداره مهاجرت کانادا رسیده و اهمیت آن را درک کرده اند و خبر های خوبی برای رسیدگی به این موضوع منتشر شده است.

No comments:

Post a Comment