Thursday 18 May 2023

بهترین شهر کانادا برای پرستاران



 مقرر گردید با توجه به کمبود شدید پرستار در کانادا استانهای بریتیش کلمبیا و انتاریو برای جذب و  استخدام پرستاران در کانادا همه موانع و مشکلات مربوط به اشتغال آنها را رفع گردد. 

دولت کانادا بسیاری از هزینه های مرتبط را حذف یا کمک هزینه پرداخت می کند.
 

چرا کانادا به دنبال جذب و حفظ پرستاران است؟

کانادا به علت جمعیت پیر و سالخورده به دنبال جذب نیروهای کاری پرستاری است. یعنی افراد بیشتری در کانادا به خدمات پزشکی نیاز دارند و متخصصان در بخش مراقبت های بهداشتی در کانادا به سن بازنشستگی رسیده اند. 
براساس گزارش اتحادیه پرستاران کانادا، قبل از کرونا هم در کانادا کمبود پرستار وجود داشت. در زمان شیوع کرونا پزشکان و پرستاران در شیفت های طولانی و با مرخصی کم کار می کردند و این موضوع باعث شده بود که پرستاران برای حفظ سلامت روان خود مرخصی طولانی بگیرند یا شغل خود را ترک کنند. 
براساس آمارهای کانادا در ماه اکتبر حدود 151.200 موقعیت شغلی خالی در بیمارستان و درمانگاه ها وجود داشت که نسبت به رکورد 152.800 در ماه جولای تغییر کمی داشت. براساس آخرین گزارش تهیه شده،  نرخ اشتغال در بخش مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی در حال کاهش است.

 

پرستاری در بریتیش کلمبیا کانادا

اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا اخیرا اعلام کرد که موانع و مشکلات موجود برای پرستاران تحصیل کرده را رفع می کند که مهمترین آن حذف هزینه های درخواست و حمایت مالی از پرستارانی که بعد از یک دوره غیبت، دوباره مشغول به کار می شوند بود.
این استان با حذف هزینه بررسی درخواست و ارایه کمک مالی برای برگشت این پرستاران به کار قدم مهمی برای ساده سازی بر می دارد، که این هزینه ها حدود 3.700 دلار است. این استان مبلغ ۴۰۰۰ دلار نیز به عنوان کمک هرینه به این پرستاران برای پوشش هزینه های سفر و غیبت از کار را تحت پوشش قرار می دهد. 

No comments:

Post a Comment