Sunday 28 February 2021

اگر دانش زبان خوبی دارید این روش مسیر خوبی برای اقامت شما خواهد بود

 ​

کانادا با قرعه کشی های بزرگ اکسپرس اینتری جدی بودن اهداف و برنامه های مهاجرتی خود را در سال جدید نشان می دهد.

 

براساس تصمیمات جدید اداره مهاجرت کانادا از ابتدای امسال، سالانه حداقل 401.000 مهاجر را می پذیرد که حدود یک چهارم آنها از طریق سیستم اکسپرس اینتری وارد کانادا می شوند.
اداره مهاجرت کانادا با قدرت بسیار شروع به کار می کند. اداره مهاجرت کانادا قرعه کشی بزرگ اکسپرس اینتری را با امتیاز کم برگزار کرد. 27.332 مهاجر دعوت شدند که حداقل 75 امتیاز نیاز داشتند. مهاجران برای دعوت شدن باید واجد شرایط کلاس تجربه کار کانادایی یعنی (دارای سابقه کار یا تحصیل در کانادا) باشند.
علاوه بر قرعه کشی های ویژه اداره مهاجرت کانادا در بخش کلاس تجربه کار کانادایی CEC، تعداد زیادی را از برنامه مهاجرت استانی دعوت کرد. بعد از قرعه کشی 13 فوریه در سال 2021 برابر 25/11/ 99 تعداد دعوتنامه قبولی صادر شده سه برابر همان تاریخ در سال 2020 بود.
اکسپرس اینتری قابل پیش بینی نیست، اما کانادا به دنبال پذیرش 108.500 مهاجر از طریق برنامه های مدیریت شده اکسپرس اینتری در سال 2021 است. محدودیت های سفر مانع دستیابی به این اهداف است، اما وزیر مهاجرت به دنبال راههایی برای دادن اقامت دائم به مهاجران با ویزای موقت در کانادا است.
اگر در کانادا هستید به شرط واجد شرایط بودن، می توانید پروفایل مشخصات خود را وارد سیستم اکسپرس اینتری کنید. زمانی که پروفایل شما در انتظار دریافت دعوتنامه قبولی است، می توانید با ارائه نمرات جدید زبان یا ارزیابی مدرک تحصیلی جدید، امتیازات خود را افزایش دهید.

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment