Saturday 27 February 2021

تست سیتی زن شیپی کانادا آنلاین شد

 ​

تست سیتی زن شیپی کانادا آنلاین شد

کانادا آزمون آنلاین سیتی زن شیپ را برای متقاضیان شهروندی برگزار می کند


بعد از پایان آزمون اجباری در ماه مارس، کانادا آزمون شهروندی کانادا را به صورت آنلاین انجام می دهد. هشت ماه بعد از لغو آزمونهای شهروندی، کانادا این آزمون را به صورت آنلاین انجام می دهد.  سازمان مهاجرت کانادا در حال بررسی برنامه جدید طی چند ماه آینده است.  آزمونهای آنلاین شهروندی کانادا ابتدا برای کسانی که به علت کرونا آزمون آنها لغو شده و کسانی که در لیست انتظار هستند، انجام می شود.  سازمان مهاجرت کانادا بعد از اثبات صحت و ثبات این برنامه، متقاضیان بیشتری را به استفاده از این برنامه دعوت می کند. بر اساس گزارش CBC  سال جدید از متقاضیان بیشتری خواسته می شود در این آزمون شرکت کنند.
 شرکت کنندگان در آزمون باید هویت خود را از طریق اطلاعات شخصی تایید کرده و قبل از شروع آزمون با وب کم از خود و مدارک شناسایی خود عکس بگیرند.

 متقاضیان شهروندی برای تکمیل آزمون 21 روز فرصت دارند.  این سیستم در آزمون از شرکت کنندگان عکس می گیرد که این امر برای نظارت بر آزمونهایی که در زمان پاندمی انجام شده. طبق گزارشی که در رسانه اعلام شد سازمان مهاجرت قبل از پاندمی در حال به روزرسانی برنامه شهروندی بود.  آزمون آنلاین بخشی از این به روز رسانی بود. 

ادامه مطلب...

https://www.ganjico.com/news/13757

No comments:

Post a Comment