Sunday 28 February 2021

آیا امکان تمدید ویزای توریستی و کار کانادا وجود دارد

 ​

افرادی که ویزای اقامت موقتشان منقضی شده و امکان ترک کانادا را ندارند، چه کاری باید انجام دهند.

 

افرادی که ویزای موقت آنها اعتبار ندارد، می توانند ویزای خود را تمدید کنند. 
افرادی که ویزای موقت دارند اما به علت محدودیت های ویروس کرونا امکان خروج از کانادا را ندارند، می توانند ویزای خود را تمدید کنند. آنها باید علت تمدید ویزای توریستی خود را به اداره مهاجرت کانادا کاملا توضیح داده یا توسط وکیل خود مدارک و مستندات کافی همراه با ترجمه به زبان انگلیسی یا فرانسه به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.
این افراد باید به صورت آنلاین ویزای خود را شخصا یا توسط وکیل تمدید کنند و همه هزینه های بیومتریک را بپردازند. اداره مهاجرت کانادا گفت: متقاضیان باید قبل از انقضاء ویزای موقت خود برای تمدید آن اقدام کنند در غیر اینصورت پرونده پذیرفته نخواهد شد.

افرادی که برای تمدید ویزای توریستی کانادا اقدام می کنند تا زمانی که به درخواست آنها رسیدگی شود، می توانند در کانادا حضور داشته باشند و اجازه کار و تحصیل ندارند. زیرا نیازی به بررسی سریع درخواست آنها نیست.
برای ویزای موقت یا تمدید آن به جز معافیت های خاص از هزینه های تعیین شده طبق دستورالعمل ها، هزینه های اضافی دیگری وجود ندارد.
افسران مهاجرت باید بررسی کنند، که آیا سفر های هوایی بین المللی بسته است یا اینکه آیا پروازهای مسافری به کشور مبدا متقاضیان انجام می شود. به افسران گفته می شود که اگر بیومتریک انجام شود هزینه های اضافی که برای آن پرداخت شده باید به متقاضی پس داده شود.

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment