Sunday 28 February 2021

نحوه اسکان و قرنطینه در کانادا بعد از ورود در زمان شیوع کرونا

 ​

مهاجرت به یک کشور دیگر با استرس همراه است، اما با وجود کرونا شرایط سخت تر می شود. با برنامه ریزی و اطلاعات مناسب در شهرهای پر جنب و جوش و طبیعت زیبای کانادا می توانید ساکن شوید.

تحقیق در مورد کشور کانادا 


قبل از مهاجرت در مورد کشور مورد نظر خود تحقیق کنید. ما به عنوان یک مشاور تمام اطلاعات مورد نیاز را به مهاجران برای انتخاب شهر جدید آنها را ارائه می دهیم.

کدام استان برای شغل من بهترین است؟
دولت هر استان گزارشات بازار کار استان خود را منتشر می کند. این گزارش تعیین می کند که شغل شما در آن استان مورد نیاز است یا نه. در بخش کاریابی سایت گنجی آخرین آگهی های استخدام را می توانید بررسی و با سوابق خود مقایسه کنید.

آیا من برای آن سبک زندگی و آب و هوا آمادگی دارم؟
آب و هوا و زبان در استانهای کانادا متفاوت است. مهاجرت به استانهای انتاریو یا بریتیش کلمبیا کاملا متفاوت از مهاجرت به کبک یا ساسکاچوان می باشد.
 
آیا من از برنامه ها و سایت های موجود برای تازه واردان استفاده می کنم؟ 
چندین سایت برای پیدا کردن شغل، خانه و مدرسه برای فرزندان و رفع نیازهای زبان شما وجود دارد. بسیاری از آنها در ایسنتاگرام و تلفگرام موسسه گنجی توضیح داده شده، اگر موفق به پیداکردن ان در لینک های پایین سایت (روی لوگوی شبکه های اجتماعی کلیک کنید)نشدید به ما پیام دهید تا برای شما دایرکت شود.

آیا من برای تاخیرها و قوانین کرونا برنامه ریزی دارم؟
تاخیر در بررسی اسناد و مدارک و سایر شرایط به علت شرایط اضطراری کرونا است و برای همه تازه واردان ممکن است بوجود آید.

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment