Sunday 28 February 2021

محدودیت های سفر به کانادا برای افراد دارای اقامت دائم هنوز وجود دارد

 ​

مشکلات مهاجران دارای مدرک COPR و PRV در زمان کرونا

محدودیت های سفر به کانادا برای افراد دارای اقامت دائم هنوز وجود دارد
شرایط مهاجرت به کانادا در زمان کرونا مشکلات متعددی را برای تازه واردان به کانادا ایجاد کرده، از لغو سفرتا عدم صدور مجوز ورود یا حتی برگزار نشدن کلاس دانشگاه!
 این سه خانواده با وجود  اینکه از محدودیت سفر معاف شدن اما هنوز وارد کانادا نشده اند، غویی از لبنان مثل هزارن نفر دیگر که اقامت دائم آنها تایید شده و از محدودیت ها معاف هستند، اما نمی توانند وراد کانادا شوند. در تاریخ 7 ژانویه اقامت دائم او تایید شد. پرونده اقامت برای افرادی که همه مراحل مهاجرتی کانادا را طی کردند و به مرحله لندینگ در کانادا رسیده، صادر می شود.
 با این حال اقامت دائم تاریخ انقضا دارد و غویی شش ماه برای آمدن به کانادا فرصت دارد. او شغل خود که مهندس کامپیوتر بود را ترک کرد و تمام وسایل زندگی را فروخت. محدودیت های پرواز در سراسر جهان و ازجمله لبنان فقط سه ماه دیگر وجود دارد. پرواز او درتاریخ 22 می لغو شد و اقامت دائم او دوهفته بعد منقضی شد و او نمی توانست به کانادا سفر کند. غویی گفت: کارم را ترک کردم، خانه ندارم، در خانه پدر و مادرم جایی برای چمدانهای من وجود ندارد و نمی دانم باید چه کاری انجام دهم. با اینکه غویی با سازمان مهاجرت تماس گرفت، ولی هیچ چیزی از سازمان مهاجرت دریافت نکرد تا بتواند به کانادا سفر کند. 

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment