Sunday 28 February 2021

انجام آزمایش کرونا برای مسافران در فرودگاه کلگری

 ​

 

بعد از شش هفته آزمایشی، تعداد آزمایشات مثبت کرونا کم شده است. آلبرتا آزمایش کرونا را در دو مرز ورودی خود برای مسافران انجام می دهد، تا روزهای قرنطینه مسافران کاهش یابد. براساس گزارشات روزنامه ای در کانادا بعد از شش هفته آزمایشی، تعداد آزمایشات مثبت ویروس کرونا کم شده است. آلبرتا از 10 دسامبر از 14382 مسافر آزمایش گرفته است.
 فقط1.4 درصد با آزمایش اول و 0.7 درصد بعد از آزمایش دوم مثبت بوده اند. آلبرتا اولین و تنها استانی است که آزمایش کرونا را برای کم شدن زمان قرنطینه انجام می دهد. دو مرز ورودی در آلبرتا و فرودگاه بین المللی کلگری و گذرگاه مرزی کوتز در جنوب آلبرتا آزمایش کرونا را انجام می دهند. مسافران در زمان ورود بعد از آزمایش باید 24 تا 48 ساعت خود را در منزل قرنطینه کنند، تا نتیجه آزمایش را دریافت کنند. 
همه مسافران شامل شهروندان کانادایی، دارندگان اقامت دائم و اتباع خارجی باید در این آزمایش شرکت کنند. در صورت منفی بودن آزمایش می توانند از قرنطینه خارج گردند. مسافران باید علائم خود را کنترل کرده و بعد از شش یا هفت روز دوباره آزمایش بدهند. آزمایش کرونا تا شش ماه انجام می شود تا حدود 52000 مسافر آزمایش شوند. آلبرتا این آزمایشات را تا سال بعد هم انجام می دهد.

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment