Sunday 28 February 2021

گام به گام برای ارسال پرونده اکسپرس اینتری کانادا

 ​

راهنمای گام به گام برای کمک به مهاجران در زمان اقدام به مهاجرت به کانادا.

 

زمانی که شما وارد سیستم اکسپرس اینتری می شوید و دعوتنامه دریافت می کنید چه مراحلی را باید طی کنید؟ 
اگر می خواهید مراحل بعدی پرونده مهاجرتی را تکمیل کنید باید درخواست اقامت دائم را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید.
بعد از دریافت دعوتنامه شما باید در مدت 90 روز پرونده کامل مهاجرتی خود را ارسال کنید. اگر در مدت 90 روز پرونده را ارسال نکنید دعوتنامه شما منقضی می شود. بعد از انقضاء دعوتنامه شما باید مجددا پروفایل اکسپرس اینتری را ارسال کرده و منتظر دریافت دعوتنامه بعدی باشید.

اخیرا کانادا 27.332 مهاجر را در بزرگترین قرعه کشی اکسپرس اینتری دعوت کرد. این مهاجران واجد شرایط اقامت دائم از طریق کلاس تجربه کار کانادایی بودند. اگر آنها پروفایل مشخصات خود را قبل از 12 سپتامبر 2020 برابر 22/6/99 ارسال کرده باشند، برای دریافت دعوتنامه فقط 75 امتیاز نیاز دارند. این امتیاز کمترین امتیاز در سیستم جامع امتیاز بندی است. این قرعه کشی بزرگ نشان دهنده تعهدات کانادا برای پذیرش 400.000 مهاجر در سال 2021 است.
اولین قدم برای ارسال پرونده برای اقامت دائم، جمع آوری همه مدارک لازم است. دعوتنامه قبولی نشان می دهد که شما از طریق برنامه تجربه کار کانادایی یا یک برنامه مدیریت شده دیگر اکسپرس اینتری مانند برنامه استانی کانادا انتخاب شده اید. با توجه به برنامه مهاجرتی شما، اداره مهاجرت یک لیست مدارک مهاجرت را از طریق سیستم اکسپرس اینتری به شما ارائه می دهد.

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment