Sunday 28 February 2021

چرا برنامه استارت آپ ویزای کانادا مناسب همه نیست

 ​


 

همه افرادی که کمابیش در جریان مولفه های اصی برنامه استارت آپ  Startup Visaهستند از پیش نیاز های پایه و اصلی برای واجد شرایط شدن در این برنامه اطلاع دارند. شخصی می گوید طبق مشخصات لازم این برنامه من مدرک زبان لازم و تمکن مناسب در این برنامه را دارم و طبق چک لیست اداره مهاجرت کانادا واجد شرایط اقدام در این برنامه هستم و البته چندین مجموعه مهاجرتی هم به من اطمینان داده اند که می توانم با اقدام در این برنامه موفق شده و اقامت دائم کانادا را بدست آورم. اما آیا این تمام ماجراست؟!

در برنامه استارت آپ ویزای کانادا حتی به رغم داشتن شرایط اولیه این برنامه لزوما موفق به دریافت اقامت دائم کانادا نمی شوید بلکه رزومه و پس زمینه حرفه ای شخص متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ تعیین کننده قبولی طرح استارت آپی وی و بدست آوردن اقامت دائم کانادا و در نتیجه سود آوری طرح بعد از ورود به کانادا است. البته باز هم این تمام ماجرا نیست!
بعد از اطمینان از واجد شرایط بودن شخص متقاضی با بررسی دقیق پیش زمینه حرفه ای و تخصصی تحصیلات و سوابق کاری وی نقش اصلی وکیل مهاجرتی و مجوعه همکار بر عهده گیرنده پرونده متقاضی در برنامه استارت آپ ویزای کانادا تعیین کننده می شود.

ادامه مطلب...

No comments:

Post a Comment