Sunday 7 April 2019

جزئیات افزایش امتیاز در سه برنامه اکسپرس اینتری استانی کانادا


برنامه های استانی اکسپرس اینتری رویکرد های مختلفی را برای انتخاب متقاضیان دارند که به 3 نمونه از آنها در هفته گذشته اشاره میکنیم.
همانطور که میدانید داشتن دعوت نامه استانی با دادن 600 امتیاز ، با ارزش ترین فاکتور در امتیاز بندی های سیستم اکسپرس اینتری است.
استان های کانادا از روش های گوناگونی برای انتخاب نامزدهای اکسپرس اینتری که تقاضای دریافت اقامت دائم این کشور را دارند استفاده میکنند. انتخاب های سه استان  نووا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و انتاریو را در هفته گذشته بررسی میکنیم.
 
کاندیداهای اکسپرس انتری که دعوت نامه استانی دریافت می کنند 600 امتیاز اضافه در سیستم امتیاز بندی به آنها اختصاص داده می شود که باعث دعوت نامه استانی با ارزش ترین فاکتور این برنامه شود و در واقع تضمینی باشد برای انجام روند گرفتن اقامت دائم کانادا.
 
رویکردهای مختلف انتخاب های استانی اکسپرس اینتری در هفته گذشته برای انتخاب نامزدها به شرح زیر است:
- (First Come) گزینش با الویت ثبت نام
- (Expression of Interest)بیان علاقه
- (Passive)منفعلانه
 
برنامه مهاجرتی استانی دولت فدرال کانادا به استان های شرکت کننده در این برنامه این امکان را می دهد که در هر سال تعدادی متقاضی مهاجر اقتصادی اقامت دائم را انتخاب کنند.  
هر استان و یا ایالت عضو برنامه های استانی حداقل دارای یک برنامه در سیستم اکسپرس اینتری فدرال برای کاندیداهاست که استخر مجازی آنها را تحت سه برنامه نیروی ماهر فدرال، کلاس تجارتی ماهر فدرال و تجربه کانادایی مدیریت می کند.
 
در سال 2017، بیش از 17000 از 109497 نامزد اکسپرس اینتری متقاضی اقامت دائم دارای دعوت نامه استانی بودند که این عدد به نسبت سال 2016 ، 4000 افزایش داشته است.
دعوت نامه برای کسانی که در پی افزایش چشمگیر امتیازات خود هستند گزینه بسیار ارزشمندی است.
 
عملکرد سه برنامه محبوب استانی که نیازمند پیشنهاد کار و حداقل امتیاز نیستند را در هفته گذشته بررسی میکنیم:

No comments:

Post a Comment