Monday 8 April 2019

کریسمس مبارک، پیام تبریک جاستین ترودو نخست وزیرکانادا


نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو دیروز در پیامی ویدیویی سال نو مسیحی و کریسمس را تبریک گفت. او در این پیام پر انرژی، کانادایی ها را دعوت به اتحاد و حمایت از یکدیگر کرد و با تاکید بر اهمیت تنوع نژادی در کانادا از تلاش دولت مردم و همه کانادایی ها برای ساختن زندگی بهتر برای هر کانادایی یاد کرد. متن پیام تبریک ترودو به شرح زیر است:
کریسمس مبارک، کانادا
"امروز، خانواده ما به مسیحیان سراسر کشور و سراسر جهان برای جشن تولد مسیح پیوستند.
"این زمانی برای گسترش شادی و نشاط است، قدردانی از برکت ها و افتخار کردن به تمام رسوم و سنن - چه این افتتاحیه، تزئین درخت کریسمس، به اشتراک گذاشتن یک وعده غذا با هم، و یا کنار گذاشتن چند شیرینی برای سانتا باشد.
ما البته در دل زمستان هستیم، از این ساحل به آن ساحل و در اینجا در کانادا، ما همیشه می دانیم که چگونه به روزهای سرد و شب های طولانی لبخند بزنیم. این زمان از سال است که آن روح کانادایی به روشنایی می درخشد چون این فصل آوردن نور به زندگی مردم کنار ماست.
ما همچنین می دانیم که این زمانی دشوار برای بعضی از خانواده ها است. برای اعضای نیروهای مسلح کانادا که دور از خانه هستند، که این فقط یک نمونه از فداکاری های شما و خانواده های شماست. ما به شما فکر می کنیم و سپاسگزاریم برای همه کارهایی که برای کانادایی ها انجام می دهید.
"ما همچنین به خانواده های کانادایی که در تلاش برای انجام وظیفه شان هستند فکر می کنیم. دولت ما به سختی کار می کند تا کارها را برای شما کمی آسانتر کند - با قرار دادن اولویت استراتژی مسکن ملی در عمل، حمایت از سالمندان و یا قرار دادن پول بیشتری در جیب های نه خانواده از ده خانواده با  برنامه “مزایای کودک کانادا”.
"ما همیشه در کنار شما ایستاده ایم، زیرا این چیزی است که کانادایی ها انجام می دهند، ما در کنار هم هستیم، با خانواده هایمان، همسایه ها و همه افرادی که در هر کجا به کمک نیاز داشته باشند. در قبال تفاوت ها، قدرت را به دست می آوریم و همه چیزهایی را که مشترک داریم جشن می گیریم. و ما سهم خود را برای مراقبت از یکدیگر انجام می دهیم و زندگی را برای افراد کنار خود بهتر می کنیم. .این تمام آن چیزی است که کریسمس و کانادا در مورد آن است.
دراین فصل و سال جدید، بیایید در کنار یکدیگر بمانیم و حضور یکدیگر را جشن بگیریم و آینده ای روشن تر برای همه ایجاد کنیم. از خانواده من، سوفی، خاویر، الا گریس، هادری، و خود من برای شما آرزوی سلامت، عشق و صلح در این فصل تعطیلات می کنیم. کریسمس مبارک. "
سازمان مهاجرتی گنجی سالی پربار و با خبرهای خوب برای شما آرزومند است.

No comments:

Post a Comment