Tuesday 9 April 2019

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا با صد هزار دلار


برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا با صد هزار دلار 
برنامه ویزای کار دوساله در مناطق کمتر توسعه یافته استان بریتیش کلمبیا کانادا برای بسیاری از کارآفرینان مناسب خواهد بود.
اولین قدم برای شروع این برنامه کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا با مرکزیت ونکوور تهیه نامه موافقت مناطق دور افتاده است.این برنامه که از 14 مارچ آغاز شده برای توسعه و ایجاد شغل در مناطق دور در استان بریتیش کلمبیا است.
کارآفرینان پذیرفته شده در این برنامه ویزای کار موقت دریافت می نمایند تا بتوانند بیزینس مورد نظر را شروع کنند و بعد از قبولی برای اقامت دائم کانادا از زیرمجموعه های استانی اقدام نمایند.
مناطق دورافتاده باید دارای شروط زیر باشند:
- جمعیت کمتر از 75000 نفر باشد
- در فاصله 30 کیلومتری مرکز استان باشد
- برای اقتصاد منطقه سودمند باشد

بیش از 30 منطقه (طبق لیست زیر) اعلام امادگی نمودند که در این برنامه به افراد در زیر گروه British Columbia Provincial Nominee Program (BC PNP) ویزای کار ارائه دهند.

به گفته وزیر کار بریتیش کلمبیا – آقای Bruce Ralston- با توجه به قدیمی بودن و شرایط زندگی در مناطق کوچک و دور تراز مرکز ، این مناطق کمتر توسعه یافته اند و ما نیازمند کارآفرین های قوی و دارای پتانسیل مالی هستیم که بتوانند برای ما سودمند باشند.

نحوه و شرایط اجرای این برنامه به نام Entrepreneur Immigration – Regional Pilot
تمام کارافرینان متقاضی شرکت در برنامه می بایست ابتدا برای بدست آوردن تاییدیه منطقه، از استان سفربازدیدی داشته باشند و منطقه ای که قصد ایجاد بیزینس دارند را بازدید کنند.
در هنگام بازدید باید طرح توجیه اقتصادی که تایید شده است را به همراه داشته و به نماینده محلی ارائه نمایند.این خدمات توسط سازمان مهاجرتی گنجی انجام خواهد شد. سپس توصیه نامه مورد نظر را از منطقه دریافت کرده تا برای مرحله بعد اقدام نمایند.
برای اینکار باید اطلاعات زیر در مورد کارآفرین اماده باشد:
برای ادامه مطلب کلیک کنید

No comments:

Post a Comment