Friday 1 November 2013

اسامی قبول شدگان سرمایه گذاری مهاجرت کبک کانادا در کمتر از 3ماه اعلام شد:


qc_ganji_canada
اسامی قبول شدگان سرمایه گذاری مهاجرت کبک کانادا در کمتر از 3ماه اعلام شد:
همانطور که در خبر های قبلی اعلام کردیم، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک کانادا که در تاریخ August 1, 2013 برابر 10مرداد 1392 شروع شده بود، طی هفته گذشته اسامی 1750 نفر قبولی خود را اعلام نمود.
مفتخریم که طی روزهای گذشته خبر قبولی چند نفر از موکلین سرمایه گذاری کبک خود را دریافت کردیم. همانطور که میدانید سالانه بیش از 7000نفر برای سرمایه گذاری کبک ثبت نام می کنند که دولت کبک فقط به 1750نفر فایل نامبر ارائه می کند. که از این تعداد 1200نفر از چین و هنگ کنگ و مابقی از خاورمیانه می باشند.
بدون تردید برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک (مونترال) بهترین و سریعترین راه دریافت اقامت کانادا می باشد. که شما میتوانید از مزایای آن مانند: اقامت خانوادگی، تحصیل رایگان، خدمات درمانی رایگان، پاسپورت معتبر با اجازه ورود به بیش از 180کشور، آب و هوای پاک و ... بهره مند شوید.
در حال حاضر فایل نامبر و رسید پول افراد قبول شده سرمایه گذاری کبک توسط دفتر مهاجرت کبک BIQ آماده شده و برای کلیه وکلای دارای مجوز از کبک ارسال می گردد. سازمان مهاجرتی گنجی ضمن اعلام دریافت این مدارک، در مرحله بعد برای موکلین قبول شده خود لیست مدارک و مراحل بعدی که ممکن است شامل مصاحبه در آنکارا یا مونترال باشد را طی جلسه حضوری در دفتر تهران اعلام خواهد کرد.
برای اطلاع از جزئیات و مراحل بعدی اینجا را کلیک کنید.
quebec_montreal_investor_program

No comments:

Post a Comment