Tuesday 19 February 2019

برنامه جدید برای کارآفرین ها در بریتیش کلمبیا


اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا (ونکوور) British Columbia برنامه جدیدی برای جذب کارآفرین های خارجی در این استان
ایجاد کرد.
این برنامه دو ساله کارافرینی منطقه ای BC PNP نام دارد و از سال 2019 آغاز می شود. هدف از آن ایجاد و راه اندازی یک بیزینس توسط مهاجران جدیدالورود در شهر های کمتر از 75000 نفر است.
بیزینس های جدید باید در شعاع 30 کیلومتری شهر های دارای 75هزار نفر جمعیت واقع شوند تا بتوانند شرایط این برنامه کارافرینی بریتیش کلمبیا را کسب کنند.

دولت بریتیش کلمبیا هدف از این برنامه را ایجاد اشتغال در سرتاسر استان و پراکندگی جمعیت در سطح بریتیش کلمبیا و نه ونکوور، کوکیتلام ، برنابی و... است.
مشاغل ایجاد شده باید در راستای تقاضای دولت محلی و با حمایت انها باشد. متقاضیان باید از محل بیزینس و منطقه مورد نظر بازدید کنند و از دولت محلی دعوتنامه دریافت کرده و سپس شروع به بیزینس کنند.
در نهایت متقاضی مهاجرت به ونکوور از طریق کارآفرینی بریتیش کلمبیا میتواند ویزای کار موقت دریافت کند. بعد از ایجاد بیزینس در بریتیش کلمبیا و برآورده نمودن تمام شروط مورد نظر دولت که توسط متقاضی امضا شده، فرد می تواند برای خود و اعضا خانواده تقاضای اقامت دائم کانادا را نماید اما لزوم ایجاد و به سوددهی رساندن بیزنس امری الزامی است.

دولت شرایط سرمایه گذاری و هزینه کمتری را نسبت به برنامه استانی فعلی برای این برنامه در نظر گرفته است تا مناطق کمتر توسعه یافته رشد خوبی را داشته باشند.
علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، این برنامه شرایط زیر را می طلبد:
برای ادامه به لینک زیر رجوع کنید:
http://www.ganjico.com/news/13382

No comments:

Post a Comment