Sunday 4 September 2022

کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا

 


سفر با پاسپورت دومینیکا بسیار راحت و فقط با خرید یک بلیط هواپیما خواهد بود. پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دومینیکا به شما امکان سفر بدون ویزا به 145 کشور را می دهد، که کل اتحادیه اروپا را شامل می شود.

دومینیکا را روی نقشه در نزدیکی ایالت فلوریدا آمریکا، ونزوئلا، کوبا و دومینیکن در دریای کارائیب می توانید پیدا کنید. وقتی با پاسپورت دومینیکا وارد روسو می شوید، چند نمونه خوب از معماری هند غربی در روسو دومینیکا وجود دارد. آنهایی که بیش از همه برجسته می شوند سبک استعماری فرانسوی و فرم بومی هستند. بخشی از معماری فرانسه را می توان در امتداد خیابان پادشاه جورج پنجم یافت. در اطراف شهر نمونه‌های خوبی از معماری انگلیسی در خانه‌های شهری بزرگ و ساختمان‌های عمومی/دولتی را می توان دید.

سرفصل های مهم:

دومینیکا روی نقشه

دومینیکا در بین پنج کشور کارائیب که برنامه سرمایه گذاری دارند در رتبه اول می باشد. منطقه کارائیب، شامل دریای کارائیب، جزایر اطراف آن و کرانه‌های مجاور این دریا می‌شود. منطقه کارائیب، در جنوب شرقی آمریکای شمالی و در شمال آمریکای جنوبی قرار گرفته‌است.
دومینیکا و سنت کیس رتبه برتر برنامه های تابعیت از طریق سرمایه گذاری با توجه به سرعت و کم هزینه بودن را دارند. شما باید تفاوت های این برنامه ها را بدانید و مقایسه کنید که کدام برنامه با توجه به موقعیت کاری و خانوادگی برای شما مناسب است.
چندین دانشگاه عالی در این کشور وجود دارد دانشگاه هند غربی، دانشکده پزشکی دانشگاه ارس، مرکز تحقیقات و آموزش استوایی Archbold و دانشگاه پزشکی All Saints. دومینیکا عضور سازمان ملل متحد، صندوق بین امللی پول، CARICOM، کشورهای مشترک المنافع و عضو بانک توسعه کارائیب است.

کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا

موسسه مهاجرتی گنجی با نرخی کمتر از دیگر موسسات امکان اخذ پاسپورت دومینیکا را برای متقاضیان مجرد و متاهل با فرزندان زیر30 سال و والدین متقاضی و همسر وی و حتی برادر و خواهر را در سال 2022 دارد. توجه کنید که پاسپورت دومینیکا مادام العمر می باشد و شما از ابتدا شهروندی دومینیکا را کسب می کند و هر 10 سال یکبار توسط موسسه گنجی به راحتی پاسپورت دومینیکا قابل تمدید  است.

کشور دومینیکا در ایران سفارت خانه ندارد و کلیه کارهای اقامتی برای دریافت پاسپورت دومینیکا و اخذ شهروندی و ویزا دومینیکا توسط نمایندگان و موسسه گنجی انجام می گیرد.

 

پاسپورت دومینیکا 2023

با روش های بالا مانند دونیشن یا خرید ملک در دومینیکا می توانید اقامت Dominica که در جنوب ایالات متحده واقع شده است را در مدت 3 تا 6 ماه بدون مصاحبه و ارائه مدارک تجربه کاری یا ... دریافت کنید و با دریافت پاسپورت این کشور برای خود و فرزندان زیر 30سال ، بدون محدودیت به 145کشور دنیا از جمله: اروپا، انگلیس، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و ... مسافرت کنید.
پاسپورت دومینیکا در سال 2023 می توان دریافت کرد که این پاسپورت مادام العمر بوده و مزایای آن به تمام اعضا خانواده تعلق می گیرد. زبان رسمی آن انگلیسی است و به فرزندان تا 30سال، فرزندان برادر و خواهر زیر 18سال و والدین بالای 55 سال اعطا می شود.
طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت، برنامه پاسپورت دومینیکا از آسان ترین و کم هزینه ترین برنامه های شهروندی است اما مشروط به اینکه سابقه کیفری و مالی نداشته باشید.
وکیل در برنامه پاسپورت دومینیکا به متقاضی کمک می کند تا فرم درخواست را تکمیل کنند و همه مدارک لازم را ترجمه و مهیا کنند و همه مکاتبه ها را با دولت دومینیکا انجام می دهند. شما فقط از طریق وکیل می توانید برای برنامه سرمایه گذاری دومینیکا اقدام کنید. وکلا دارای مجوز هستند که بیشتر آنها در کانادا، آمریکا یا اروپا تحصیل کرده اند. وکیل برای انجام انگشت نگاری، عدم سوءپیشینه و ترجمه مدارک خدمات کاملی را ارائه می دهد.

 

تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا

بسیاری از موکلین موسسه مهاجرتی گنجی بعد از اخذ پاسپورت برای خود و همسر و فرزندان تا 30 سال، سوال می پرسند که سفر به دومینیکا چگونه است؟ 
سفر به دومینکا و هزینه ها در کشور دومینیکا ارزان است، زیرا دلار دومینیکا یک سوم دلار آمریکا ارزش دارد. مسافران بین المللی از اروپا و آمریکا از طریق بخشهای حمل و نقل در آنتیگوانا، باربادو،سنت مارتن، پورتوریکو، گوادلوپ و مارتینیک وارد دومینیکا می شوند. فرودگاه اصلی و بزرگ دومینیکا Melville Hall  است که یک ترمینال بزرگ دارد. فرودگاه Canefield فقط خدمات پیک و چارترهای خصوصی را دارد. 

یکی از روشها برای سفر از ایران به دومینیکا به صورت هوایی می باشد که 25 ساعت زمان می برد:

  • تهران-فرانکفورت آلمان (زمان سفر 6 ساعت)
  • فرانکفورت آلمان-باربادوس(زمان سفر 18 ساعت)
  • باربادوس-دومینیکا(زمان سفر 1 ساعت)


*باربادوس کشوری در شمالشرق ونزوئلا می باشد.
 
برای سفر به دومینیکا باید تست منفی پی سی آر طی 72 ساعت گذشته را داشته باشید. دومینیکا مرکز تفریحات آبی و سرگرمی های ورزشی و طبیعت گردی است. سواحل شنی دریای کارائیب(فیلم دزدان دریایی کارائیب اینجا بازی شده) و چشمه های آبگرم و جنگل های انبوه در کنار مردمی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند سفر را برای شما خوش ایند می کنند.
 

کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا

آیا می دانید که کشورهایی زیادی وجود دارند که بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا می توانید سفر کنید.
اعتبار پاسپورت دومینیکا طی 20 سال گذشته بسیار بالا رفته؛ ژاپن، روسیه، قطر و چین سال گذشته به لیست کشورها اضافه شده اند و سال آینده صحبت برای اضافه شدن کانادا، استرالیا و امارات اضافه خواهند شد و از 45 کشور به 145 کشور بدون ویزا ارتقا داشته است که بعضی موارد را در ادامه ذکر می کنیم، در سال 2022 رتبه این پاسپورت 33 در دنیا بوده:
اروپا:
انگلیس- آلمان -اتریش –بلژیک -بلغارستان -کرواسی -قبرس -جمهوری چک -دانمارک-استونی -فنلاند -فرانسه  -یونان -مجارستان -ایسلند -ایرلند-ایتالیا -لتونی -لیختن اشتاین -لیتوانی -لوکزامبورگ -مالت -موناکو -مونته نگرو -هلند -نروژ -لهستان -پرتغال -رومانی -سان مارینو -اسلواکی-اسلوونی -اسپانیا -سوئد -سوئیس -ترکیه-واتیکان-آندورا-بلاروس-بوسنی و هرزگوین-روسیه-صربستان-اوکراین
آسیا:
چین - کره جنوبی- هند- قطر - مالدیو -ارمنستان -بنگلادش -کامبوج -هنگ کنگ -اندونزی -ایران -اردن -لائوس -مالزی -نپال -فیلیپین -سنگاپور -سری لانکا، ژاپن
آفریقا:
مصر -گامبیا -گینه بیسائو -کنیا-لسوتو -ماداگاسکار -مالاوی -موریتانی -موریس -موزامبیک -سیشل -سومالی -سوازیلند -تانزانیا -اوگاندا -زامبیا –لسوتو –ماداگاسکار -بوتسوانا -کیپ ورد -کومور -جیبوتی –مالاوی –موریتانی –موریس –موزامبیک –سیشل –سومالی –سوازیلند –تانزانیا –اوگاندا –زامبیا
آمریکا:
برزیل –آرژانتین-کلمبیا –مکزیک-کاستاریکا -کوبا -آنتیگوا و باربودا – باهاما -باربادوس -بلیز -بولیوی -اکوادور -گرانادا -گایانا -هائیتی -جامائیکا -نیکاراگوئه -پاناما-پرو -سنت کیتس و نویس -سنت لوسیا -سنت وینسنت و گرنادین -سورینام -ترینیداد و توباگو –ونزوئلا-شیلی

 

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

 

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا در سال 1993 ایجاد شد و به صورت قانونی به همه افراد و خانواده ها در کل جهان شهروندی و پاسپورت دوم را در مدت 4 تا 6 ماه بدون اینکه از دومینیکا بازدید کنید می دهد. جزایر کارائیب شهرت بسیار زیادی دارد و با پاسپورت دومینیکا می توانید بدون ویزا به 145 کشور در کل جهان از جمله اتحادیه اروپا، سویس، انگلیس، سنگاپور، روسیه، برزیل و هنگ کنگ و ... سفر کنید. پاسپورت دائم کشور دومینیکا و اخذ شهروندی دائم به صورت قانونی تابعیت دوم را به افراد می دهد یعنی افراد برای داشتن تابعیت این کشور نیازی نیست که تابعیت قبلی خود را لغو کنند.
با پاسپورت دومینیکا نیاز به اخذ ویزای کانادا برای ورود خواهید داشت که آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا در حال حاضر برای موکلین خود، این خدمات را رایگان و به صورت 10 ساله انجام می دهد، لذا برای استفاده از این تخفیف سریعتر با ما تماس بگیرید تا از مراحل و شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا مطلع شوید.

 

اقامت انگلیس با پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا با جمعیت 72هزار نفری در جنوب آمریکا و متسعمره قدیم انگلیس بوده. اقتصاد آن بر پایه کشاورزی، توریست و خدمات بندری است. 87درصد جمعیت آن از نژاد آفریقا و 1.3 درصد از فرانسه و انگلیس هستند. 0.5درصد از آسیا، ایران، سوریه، لبنان و ... می باشند.
از نظر امنیت بسیار عالی می باشد. برای زندگی و تحصیل بسیار عالی و جزو رده های لوکس دنیا می باشد. دین اغلب مردم مسیحی است. آب آشامیدنی طبق تحقیق سال 2016 Dowasco جزو با کیفیت ترین آب ها می باشد. دارای ساحل گرم و عالی است. هزینه ساخت ویلا در دومینیکا تقریبا برابر 875دلار برای هرمترمربع است.
اصولا با ویزای شینگن نمی توان وارد انگلیس و ایرلند شد و باید درخواست جدا داد اما شما با پاس دومینیکا بدون ویزا وارد انگلیس می شوید و تا 180 روز می توانید حضور داشته باشید. دیگر افراد که پاس دومینیکا ندارند باید مدارک متعددی مبنی بر سوابق شغلی، اثبات بازگشت به کشور خود، تمکن مالی عالی، سابقه سفر خوب و ... را نشان دهند و در صف ویزا مدت ها منتظر بمانند. مثلا اقامت انگلیس با سرمایه گذاری Tier 1 حدود 2میلیون پوند نیاز دارد. با پاسپورت دومینیکا می توان برای اقامت انگلیس با ویزای کار بعد از ورود به راحتی اقدام کرد، زیرا مجور ورود دارید و به راحتی می توانید برای کار و تحصیل طی 6 ماه جستجو کنید.

 

اقامت آمریکا با پاسپورت دومینیکا

شما حق زندگی، کار و تحصیل در دومینیکا را دارید. افرادی که پاسپورت دومینیکا را دارند بدون ویزا به 145 کشور می توانند سفر کنند که شامل کل اتحادیه اروپا، انگلیس، کره جنوبی و ... اما برای ورود به آمریکا و کانادا باید ویزا بگیرند. البته برای کانادا می توانید از خدمات رایگان سازمان مهاجرتی گنجی برای دریافت ویزای 10 ساله کانادا استفاده نمایید. مثلا با پاسپورت دومینیکا می توان بدون ویزا وارد انگلیس شد و 180 روز اقامت داشت. همچنین میتوانید بدون نیاز به ویزا به کلیه کشورهای اروپایی(حوزه شینگن) سفر کنید.
 دارندگان پاسپورت دومینیکا به راحتی با درخواست ویزای B1/B2 می توانند  ویزای آمریکا را درخواست دهند. در درخواست برای این ویزا، دارنده پاس دومینیکا باید در مورد دلیل سفر که شامل توریستی، تجاری، مشکل پزشکی است توضیح دهد.
مدارک اولیه شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت
  • دوقطعه عکس
  • ایمیل آدرس 
  • تکمیل فرم DS-160


در صورت قبولی متقاضی می تواند ویزای 10 ساله آمریکا را روی پاسپورت دومینیکا کسب کند.
 

سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا

گذرنامه های دومینیکا تا 10 سال اعتبار دارد. گذرنامه برای کودکان زیر 16 سال، 5 سال اعتبار دارد. زیرا عکس این کودکان مدام در حال تغییر است. در زمان انقضا پاسپورت دومینیکا می توانید برای دفعات متعدد و بصورت مادام العمر جهت تمدید اقدام کنید. این خدمات توسط سازمان مهاجرتی گنجی انجام می گیرد.
برای سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا نیاز به ویزا دارید که به راحتی و به صورت انلاین با تکمیل فرم E600 می توان اقدام کرد. سفارت استرالیا بین 3 تا 12 ماه به متقاضی ویزا می دهد که مدت زمان بررسی پرونده فقط 37روز خواهد بود.
با پاسپورت دومینیکا جهت سفر به استرالیا باید دلایلی مثل دیدار دوست و فامیل یا گذراندن تعطیلات را عنوان کرد، که ویزای توریستی تفریحی یا تجاری یا کثیر السفر به متقاضی روی پاس دومینیکا اعطا می شود. ضمیمه کردن مدارک تست واکسن کرونا نیز الزامی می باشد.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

سوالات متداول برای سفر با پاسپورت دومینیکا

1- چگونه گذرنامه دومینیکا خود را بعد از انقضاء تمدید کنم؟
پاسپورت های منقضی شده را می توان در اداره گذرنامه و مهاجرت دومینیکا یا از طریق هر کنسولگری دومینیکا  و توسط وکیل تان بدون نیاز به سفر به دومینیکا و با پرداخت هزینه ها، تمدید کرد. 
 
2- چگونه مطمئن باشم که بعد از انقضای گذرنامه دوباره می توانم آن را تمدید کنم؟
براساس قوانین دومینیکا و به عنوان شهروند دومینیکا شما می توانید همیشه گذرنامه داشته باشید. لذا برای تمدید پاسپورت دومینیکا Dominica نگران نباشید و همیشه پاسپورت دومینیکا خود را به صورت 10 ساله خواهید داشت. 
 
3- اگر برای سفر به کانادا، آمریکا و استرالیا بخواهم اقدام کنم، می توان برای همسر و فرزندم هم اقدام کنم؟
بله. با پاسپورت دومینیکا می توانید برای تمام اعضا خانواده درخواست ویزا بدهید که کانادا را ما رایگان برای شما انجام خواهیم داد.


برای دریافت جزئیات بیشتر با دفتر تلفن دفتر تهران و کانادا یا واتس اپ هماهنگ کنید.

No comments:

Post a Comment