Monday 22 April 2013

ارزیابی مدارک تحصیلی جهت اقدام از طریق تخصصی فدرال در سال 2013


ارزیابی مدارک تحصیلی جهت اقدام از طریق تخصصی فدرال در سال 2013
همانطور که پیشتر اعلام شد، (لینک خبر) برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصصی فدرال در 24 رشته از 14 اردیبهشت 1392 آغاز می گردد.
در این خصوص متقاضیان نیاز به ارزیابی مدارک تحصیلی خود جهت انطباق با همان مدرک طبق نظام آموزشی کانادا را دارند، همچنین شما نیاز به ارائه مدرک آیلتس خواهید بود.
وزارت مهاجرت کانادا چهار موسسه برای ارزیابی مدارک معین نموده است، موسسه مهاجرتی گنجی خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی شما را برعهده می گیرد.( البته در صورت عقد قرارداد تا پایان سال این خدمت، رایگان خواهد بود)

جهت ارزیابی مدارک تحصیلی خود (بجز فارغ التحصیلان گروه درمانی و پزشکی که در موسسه خاصی این کار صورت می گیرد) می بایست مراحل زیر را انجام دهید:
1-     در سایت سازمان ارزیابی کننده ثبت نام کنید، یا از خدمات موسسه مهاجرتی گنجی استفاده کنید.
2-     کپی مدارک تحصیلی خود را بگیرید(شامل: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و به سازمان ارزیابی کننده در کانادا طبق دستورالعمل ارسال کنید.
3-     فرم تقاضای دریافت ریز نمرات تحصیلی را که از سازمان ارزیابی کننده کانادایی میگیرد را به دانشگاه خود بدهید و دانشگاه می بایست بعد از مهر و امضاء آن، مستقیما به آدرس سازمان ارزیابی کننده در کانادا ارسال کند. (این مطلب شامل دانشجویان دکتری نیز می گردد)
4-     ترجمه دقیق و دارای تاییدیه مربوطه ایران را برای مدرک تحصیلی خود تهیه و به سازمان ارزیابی کننده در کانادا ارسال کنید.
5-     هزینه را پرداخت نمایید. (به دلارکانادا)
نکته:
-          با توجه به زمانبر بودن ارائه ریز نمرات توسط دانشگاه های ایران، حتما سریعا برای دریافت آن اقدام کنید.
-          مدارکی که برای سازمان ارزیابی کننده ارسال می کنید به شما عودت داده نخواهد شد. لذا اصل مدارک را ارسال نکنید. (مگر اینکه تغییر نام یا نام خانوادگی دارید)
-          مدت زمان ارزیابی مدارک بین 1 تا 3 ماه می باشد(البته حجم تقاضا ها تاثیر گذار است)
-          یک نسخه از مدارک ارزیابی شده به آدرس شما ارسال می گردد و یک نسخه برای وزارت مهاجرت کانادا و در صورت درخواست نسخه دیگر هزینه اضافی باید پرداخت شود. سازمان مهاجرت یک نسخه الکترونیکی را در وب سایت سازمان ارزیابی کننده تا 10 سال آینده میتواند ببیند.
توضیح:
با توجه به حجم تقاضا ها برای سازمان های ارزیابی کننده در کانادا، به نظر میرسد که عملا تا 2 ماه آینده پرونده ای برای وزارت مهاجرت کانادا ارسال نگردد، ولی همیشه شما برای تکمیل این مرحله تعجیل کنید. اگر در مورد روند کار، پرداخت هزینه های دلاری، آدرس معتبر در کانادا و سرعت کار نگرانی دارید، می توانید از خدمات موسسه مهاجرتی گنجی بهره مند شوید یا با عقد قرارداد با ما از خدمات رایگان بهره مند شوید.
تلفن:(دفتر تهران)
22895496
22895497

www.GanjiCo.com
کیفیت اتفاقی نیست، حاصل تجربه است.
canada federal skilled worker CREDENTIAL ASSESSMENT

No comments:

Post a Comment