Tuesday 26 March 2013

تحصیل و تحقیق در کانادا



تحصیل و تحقیق در کانادا

در کانادا به تحصیل و تحقیق بپردازید. کانادا را به خاطر کیفیت آموزشی مورد قبول آن در سراسر دنیا انتخاب کنید. یک محیط چند فرهنگی منحصر به فرد را در یک کشور امن و زیبا تجربه کنید. هر سال بیش از ۲۰۰۰۰۰ دانشجو و محقق برتر بین المللی تحصیل در کانادا را انتخاب می کنند. راه آینده خود را در کاناداپیدا کنید.
تحصیل در کانادا برای بسیاری از دانشجویان سراسر دنیا یک تجربه با ارزش و هیجان انگیز است. داستان هایی از دانشجویان بین المللی که تصمیم به تحصیل در کانادا گرفته اند، را بخوانید یا در رویداد تحصیل در  کانادا که در نزدیکی شما رخ می دهد به ما بپیوندید!

study
مراحل تحصیل و تحقیق در کانادا
اطلاعات رسمی درباره لازمه تحصیل وتحقیق در خارج از کشور  برای هر سطح تحصیلی در کانادا را از وب سایت تحصیل در کاناداکسب کنید:
چرا کانادا؟ 
شهرت تحصیل در کانادا به علت کیفیت  و به رسمیت شناخته شدن برتری آن در کل بخش آموزش  است. گواهینامه های کانادایی در سراسر دنیا معتبر است. استادان بین المللی غالباً به دلایل زیر کانادا را برای مشارکت در تحقیق و همکاری انتخاب می کنند:
 دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی (K-12) در کانادا مکرر در بین پنچ مجری تحصیلی برتر دنیا در خواندن، ریاضیات و علوم در برنامه ارزیابی دانش آموزان توسط سازمان  همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)  قرار دارند. دانش آموزان بین المللی از وجود محیط های حامی که بر یادگیری دانش آموز محور تکیه دارند، بهره می برند.
دانشگاه های کانادا در بین بهترین دانشگاه های دنیا هستند. در سال ۲۰۱۲، ۴ دانشگاه کانادا در بین۱۰۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی شانگهای ARWU و ۲۲ دانشگاه دربین ۵۰۰ دانشگاه برتر؛ ۳ دانشگاه در بین ۵۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی دانشگاه QS و ۲۰ دانشگاه در بین ۵۰۰ دانشگاه برتر؛ ۵ دانشگاه در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر در نشریه آموزش عالی تایمز رتبه بندی دانشگاه های جهان و ۸ دانشگاه در بین ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان بوده اند.
دانشگاه های ما با داشتن بیش از ۵۰۰۰ توافقنامه همکاری بین المللی فعال با همتاهای خود در سراسر جهان پیوند جهانی دارند.
کالج ها،  پلی تکنیک ها و آموزشگاه های مهارت های عمومی و شغلی کانادا، برنامه هایتنظیم شده برای صنعت، و مخصوص کار،  در سطوح پیشرفته تحقیقات کاربردی برای رفع مشکلات صنعتی ارائه می دهند. بیش از ۹۰٪ فارغ التحصیلان کالج های کانادا در مدت شش ماه پس از فارغ التحصیلی  در رشته تحصیلی خود استخدام می شوند و ۹۳٪ از کارفرمایان از این فارغ التحصیلان رضایت دارند..
 مدارس زبان در کانادا با ارائه دامنه وسیعی از برنامه هایی برای تحصیل بیشتر، پیشرفت شخصی، یا آمادگی شغلی، به انگلیسی و فرانسه در تمام سطوح در بین پیشگامان آموزش زبان هستند.
منابع تحصیل در کانادا
 تحصیل در کانادا منشأ فراگیری برای دانشجویان و محققین بین المللی است که در جستجوی تحصیل در کانادا می باشند. آنچه را برای دستیابی به اهداف مطالعاتی و تحقیقاتی خود لازم دارید، در اینجا خواهید یافت.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه درخواست برای پذیرش تحصیلی، درخواست روادید اقامت موقت یا زمان و هزینه های پردازش با یکی از دفاتر کانادا در خارج از کشور خود تماس بگیرید.
 مرکز اطلاعات کانادا برای گواهی نامه های بین المللی (CICIC) یک مرجع بین المللی برای کسب اطلاعات درمورد تحصیل، و کار در کانادا و  و ارزیابیو تأیید گواهی نامه های آموزشی خارجی می باشد. CICIC  واحدی از شورای وزرای آموزش کانادا (CMEC) می باشد.
سایر برنامه های آموزش و جوانان در کانادا
کمک هزینه های تحصیلی: کمک هزینه های تحصیلی بین المللی در اختیار بهترین و باهوش ترین دانشجویان و محققین قرار می گیرد تا در کانادا به تحصیل و تحقیق بپردازند.
کار و مسافرت در کانادا: آیا تا کنون رؤیای به زندگی و کار در یک کشور خارجیفکر کرده اید؟ آزمودن بین المللی کانادا اطلاعات و منابعلازم  برای مسافرت و کار در کانادا را تا یک سال ارائه می دهد.

No comments:

Post a Comment