Thursday 18 July 2019

20 مکان تفریحی مونترال برای تابستان امسال


اگر تابستان امسال قصد آمدن به شهر رنگارنگ مونترال را دارید توصیه می کنیم هیچ کدام از مکان های لیست زیر را از دست ندهید که در آن بهترین بازارها با تازه ترین خوراکی ها، استخر ها، باشگاه ها، فضاهای سبز و گردشگاه های بزرگ مانند باغ های گیاه شناسی معرفی شده اند.
1. پارک المپیک
پارک المپیک یکی از جاذبه های شهر مونترال است که به همه توصیه می کنیم از آن بازدید کنند. این پارک از سال 1976 پذیرای برنامه های المپیک بوده که ایران هم در آن حضور داشت و هنوز پرچم ایران را در کنار دیگر پرچم ها در ورودی استادیوم می بینید. این مجموعه ورزشی تاریخچه بسیار جالبی دارد پس به محض آمدن به مونترال سوار مترو شوید در ایستگاه Pie-9 پیاده شده و از دنیای زیبای این پارک لذت ببیرید، از بالای برج آن میتوانید دید وسیعی از مونترال را داشته باشید. معمار این مجموعه Roger Taillibert بوده است.
                                         
2. ORANGE JULEP
ای بار می خواهیم شما را به گوشه دیگری از شهر مونترال ببریم  این توپ بزرگ نارنجی بخشی از تاریخ این شهر است و قریب به 30 سال است که در منطقه Notre-Dame-De-Grâce قرار دارد. این توپ نارنجی یکی از فست فود های مونترال است. لذت غذا و نوشیدنی خوب را در این مکان از دست ندهید. در اطراف آن هم انواع نمایشگاه های ماشین وجود دارد.
                                       
 
3. SAINT-JOSEPH ORATORY OF MOUNT-ROYAL

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

No comments:

Post a Comment