Friday 18 October 2013

civil engineer ganjico
نیاز بازار کار کانادا به مهندسین عمران افزایش یافت
مهندس عمران یکی از مشاغل پرمخاطب و مورد نیاز در سراسر جهان است. در کانادا که دارای اقتصاد رو به رشدی است، مهندسین عمران می توانند درامد خوبی را داشته باشند. بیشتر فارغ التحصیلان شاخه عمران که دارای مدرک آیلتس جنرال نمره 6.5 به بالا هستند، میتوانند در یک بازه زمانی یکساله با پرونده کامل و استفاده از وکیل مجرب اقامت کانادا Permanent Resident را دریافت و حقوق بالایی را از کارفرما داشته باشند.
نیاز بازار کار به مهندس عمران Civil Engineer
یکی از بزرگترین شاخه های مهندسی است، که کانادا با کمبود آن مواجهه است. که دلایل فراوانی همچون: توسعه پروژه های در سطح کشور کانادا، بازنشسته شدن سریع مهندسین قبلی و ... دارد.
در حال حاضر در تمام استانهای کانادا مهندسین عمران مشغول به فعالیت هستند، اما در بریتیش کلمبیا و آلبرتا کمبود مهندس عمران احساس می شود. طبق سازمان آمار کانادا، سال 2013 اولین سالی است که تعداد مشاغل مورد نیاز و شغل های پرشده مهندسی عمران با هم برابر است، یعنی تمام کارهای آگهی شده توسط کارفرما در این رشته پر شده اند. این بدان معنی است که تا سال 2020 کانادا به تعداد بالایی از مهندسین عمران نیازمند خواهد بود.
موسسه کاریابی مهندسی Paulson در ادمونتون در مصاحبه ای با Financial Post اعلام کرد: فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران در کانادا نسبت به گذشته کمتر شده اند و بسیاری از کارفرماها برای کارهای خود به دنبال مهندسین عمران در خارج از کانادا بوسیله سازمان ها و وکلای مهاجرت می گردند.همه ساله 25% به تعداد استخدام ها افزوده می شود و تمام این مشاغل مهندسی است. سال گذشته سازمان ما به تنهایی 600 نفر را استخدام نمود، که متاسفانه در حال حاضر کمبود داریم.

مهندسی عمران، موفق تر از گذشته در کانادا
در کانادا این رشته دارای حقوق خوبی است. (دریافتی ها چیزی در حدود 60تا 100هزار دلار / سال بر حسب کارفرما، تجربه و رزومه شما دارد.) چون مهارت آنها مورد نیاز است. اگر مدارک کافی را داشته باشند به راحتی در تمام کانادا شغل مناسب بدست خواهند آورد.
تجربه و دانش مهندسین عمران و معماری به کمک اقتصاد روبه پیشرفت کانادا، شرایط خوبی را برای داشتن شغل مناسب با حقوق فراهم نموده است.
ورود به کانادا از طریق شغل مهندسی عمران
همه ساله تعدادی از مهندسین عمران با دریافت پیشنهاد شغلی معتبر و تایید از سازمان مربوطه در کانادا با ویزای کار وارد کانادا می گردند.اما راه های بهتری نیز برای ورود به کانادا با عنوان مقیمPR نیز وجود دارد.
برنامه نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker امتیاز خوبی را به مهندسین عمران میدهد. همچنین نیروی متخصص فدرالFederal Skilled Worker  نیز که به زودی 300نفر خود را برای امسال تکمیل می کند، روش خوبی برای ورود مهندسین عمران است. مهندسینی که به طرق مختلف نیز در کانادا مشغول به فعالیت هستند میتوانند از طریق نیروی متخصص استانی برای اقامت دائم اقدام کنند.
به نظر وکیل مهاجرت ، آقای گنجی ، روش اسکیل ورکر برای ورود مهندسین عمران بسیار سودمند خواهد بود و لازمه آن داشتن مدرک زبان فرانسه یا آیلتس است، اگر تاکنون برای مهاجرت به کانادا اقدام ننموده اید، بهتر است سطح دانش زبان خود را بسنجید و ببنید که کدامیک از زبانهای فرانسه یا انگلیسی را بیشتر مسلط هستید و سعی کنید مدرک آن را با نمره بالا (انگلیسی:7  - فرانسه:2B) دریافت کنید و در برنامه فدرال امسال یا سال بعد و همچنین در برنامه کبک امسال با دریافت خدمات وکیل مجرب اقدام کنید. رشد و پیشرفت شغلی، امکانات مناسب، بازار کار خوب، درامد بالا و ... شرایطی است که برای رشته شما وجود دارد و امید داریم که پلی به سوی موفقیت شما باشد.
برای بررسی شرایط کسب اقامت خود فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل نمایید.

No comments:

Post a Comment