Sunday 9 June 2013

آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تنها نیمی از مسافران کانادایی بیمه نامه سفر خریداری کرده اند.

آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تنها نیمی از مسافران کانادایی بیمه نامه سفر خریداری کرده اند.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نقل از لایو اینشورنس، طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط اداره بیمه کانادا، در حالی که 83 درصد کانادایی های تصمیم دارند بین ماه های می و دسامبر 2013 میلادی به تعطیلات بروند اما تنها نیمی از آنان برای خود بیمه سفر خریداری کرده اند.

بیمه های سفر، جهت پوشش هزینه های پزشکی که به صورت پیشامدهای تصادفی یا اضطراری در هنگام سفر روی می دهند، تنظیم می شوند. بیمه های سفر برای میهمان و میزبان موجب آرامش خاطر خواهد شد.

بیمه های سفر معمولا در تمامی دنیا و همچنین کانادا توسط عواملی نظیر شرکت های بیمه و همچنین آژانس های مسافرتی به فروش می رسد. طراحی این نوع بیمه ها توسط شرکت های بیمه انجام می شود و به لحاظ تخصصی بودن به ویژه بیمه های سفرهای پزشکی، شرکت های بیمه و عوامل فروش شرکت های بیمه توانایی جوابگویی بیشتری را دارند.

در این گزارش آمده است که به طور میانگین هر مسافر کانادایی در طول تعطیلات 3.073 دلار خرج می کنند اما بیشتر آنان دوست ندارند که برای بیمه کردن خود هزینه اضافی را متحمل شوند.

طبق این گزارش، اکثر کانادایی ها هنوز به اهمیت بیمه سفر و هزینه های درمانی آن، پی نبرده اند. اگر آنان بدانند که با این بیمه می توانند پس انداز کنند بدون شک رفتار خود را تغییر خواهند داد.

در گزارش اداره بیمه کانادا همچنین آمده است که تعداد کانادایی ها که در سال جاری بیمه خریده اند نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

No comments:

Post a Comment